it's gonna be a long long way to - Belgium. :D

| | 2010.01.03. 12:02

Song as usual. :)

Kezdődött minden egy álmatlan éjszakával. Lehet, hogy az izgatott, hogy jóformán még ki sem hevertem a Ha-Yo élményeit, meg nem aludtam ki magamat ( a betegség kb. 110%-kal megemelte az alvásigényemet... :P Aki ismeri egy bizonyos zenész ismerősömet, az tudja, hogy kb most annyit alszom, mint ő. Átlag felkelési idő: délután 3. :D)

Lényeg, hogy kicsit későn sikerült kikerülnöm az ágyból. Egy ideig nem is gondoltam semmit, hát úgyis odaérünk a reptérre (11.40-kor indult volna a gép terv szerint).

De akkor jött a "bad-bad feeling". Mi villant be? LATEST CHECK IN 10.40.

Cifra káromkodás... akkor volt 10.05 és minimum fél óra út az A2-re, szóval egy nyugdíjas Mercis tempójával (160) fel is hajtottunk az autópályára. Egészen a Ferihegyi kivezető útig minden jól ment, de ott valami sügér sikeresen betartotta a sebességkorlátot, aminek következtében Abu Dhabiig érő sor alakult ki.

Lassan azért odaértünk, berohantam a check-in-hez, és arra gondotam, hogy nem is olyan rossz ez a magyar pontatlanság... :P :D Amihez a Brussels Airlines szokásos késése is hozzájött, tehát a gép olyan 12.15 magasságában szállt fel.

A legjobb helyre kaptam persze a jegyet, mert az hagyján, hogy a lában nem fért el, az előttem lévő pasas hátradöntötte a székét, aztán meglepődve nézett, amikor felordítottam, hogy ugyan ne törje már el a lábamat, ha nem muszáj...

Szerencsére egy olasz nő volt olyan kedves, hogy helyet cserélt velem, neki pedig nem okozott problémát, elég alacsony volt. :)

Ettől kezdve hallgathattam a stweardess-ek ajtócsapkodását, és még ingyen szedvicset sem adtak ezért.... :( :P :D

Azért simán megérkeztünk, szépen sütött a nap a felhők felett, itt lent szokásos belga idő, már éppen kezdtem hiányolni a havat, de az is megérkezett estére, most pedig egy ausztriai tájat idéző verőfényes napsütés önti el a havat, az ember ennél szebbet nem is kívánhat. :D

Tegnap, mindent egybevéve 7 óráig tartott ide eljönni, szóval beájultam az ágyba és elkezdtem bepótolni az alváshiányt. :) Élvezzétek az uccsó napot a szünetből! :D 

puszi nektek, még készül egy másik entry is, majd meglesz. :D

legyetek rosszak! :) És tessék aranyosan viselkedni hnap a tanárokkal/ munkatársakkal, mindenkinek hétfő lesz. :D

 

Trackback address for this post::

https://szaszaenbelgique.blog.hu/api/trackback/id/tr491641498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lill'Girl 2010.01.03. 15:41:31

:) na végre ùj entry...

Lemilien 2010.01.03. 20:17:48

@Lill'Girl: El is olvastad, vagy csak lattad, hogy van? :P

Sellith 2010.01.04. 17:01:29

Végre tudok kommentelni, tegnap nem akart beengedni a rendszer :(. Látom nem maradtál kaland nélkül utolsó itthoni napodon se. Hallom beteg vagy, szóval jobbulást. És mélységesen egyetértek Lill'Girllel. Tessék szorgosan postolni.
süti beállítások módosítása