welcome

| | 2009.08.18. 23:00

Megkaptam, hogy inkább írkáljak magyarul... mindegy... :) Kösz, hogy benéztetek. Lehet nyugodtan kommentelni, kérdezni, stb. Egyetlen gáz, hogy még nem tudom, miért, nem látom a kommenteket... ezen majd próbálunk segíteni. Remélem tetszik a look. :) (Marci, ha itt vagy, tudom, hogy neked nem, de sajnos nem tudom átprogramozni). Btw, ha akárki tud ebben segíteni, akkor légyszi szóljon, jó lenne.

A témával kapcsolatos rész pedig annyi lenne, hogy kisebb fennakadások miatt úgy néz ki, hogy csak 21-én megyek a jó édesbe (szó szerint :P). Már mindent bepakolva, holnap még utolsó villámvizitek, aztán ágyő, balra el. (Remélem nem a második ajtón futok be... :P)

Még meg kell említenem, hogy nagyon aranyosak vagytok, mindeki azt kérdezi, hogy mikor jövök vissza... :) Ácsi, még el sem mentem... :) Persze azért a szünetekre kíváncsi vagyok. A véleményekkel egybefűzve tessék a comment címke alá a hűtőre mágnesezni! :)

Előrebocsátom, hogy szemétkedő, értelmetlen kritikákat nem fogadok el. Keményeket, ha van kedve szívózni, Marci hagyhat, a többiek ha lehet ne, mert úgyis törlöm.

a bientot

 

Trackback address for this post::

https://szaszaenbelgique.blog.hu/api/trackback/id/tr521320810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

navajonki14 2009.08.21. 00:08:24

Ma mész el :(
Egyébként nem tudod hogy mikor lesz a brüsszeli út, mert akkor meglátogathatnánk:) Amúgy is csak egy köpésre vagyok tőled londonban:)

Lemilien 2009.08.22. 20:57:34

@navajonki14:

Nem tudom, nem nyertem, de lehet, hogy az Annát (Olaszországban, innen nagyon messze... a többit tudod... :P ) megkérdezhetnéd, mert Ő nyert. *respect, új példakép stb*

navajonki14 2009.08.23. 10:25:59

megkérdeztem más nem dsbseket akik nyertek, de ők sem tudnak semmit...
süti beállítások módosítása